duminică, 24 octombrie 2010

Statusuri 1.

Ai mintit prea mult,cine crezi c`o sa te creada? Degeaba esti frumos,ea nu vrea sa te mai vada. oh go on


Prietenii imi spun : tipa , urla , descarca-te cat poti...elibereaza-te de ura , nu iubi...lasa-te iubita si asa o sa fii mai pretuita!


Visam ca dragostea e simpla si trece,si ca nu te lasa rece cand vezi ca umbla cu 10broken heart


Ai vrea sa dai timpu'napoi,sa poti sa stergi orice pata,sa ma mai vezi cum dorm cu tricoul tau macar odata.!


Şi pot să învârt pământul dacă e nevoie pentru cei ce-i iubesclove struck.!


Ganduri si roze, planuri si boxe, actuale si foste, ma vad alta azi prin prisma ta. M-am schimbat eu,sau esti tu altcineva?


Orice femeie este regina din clipa in care incepe sa iubeasca un barbat.


Ploua, tu nu esti sa ma ascunzi ca de obicei tu n-ai timp sa m-asculti.


Pentru tine inima aprinsă-odată, acum e rece oh go on.


E o traditie aici de cand noi suntem mici ,sa stam cu cheia de gat si sa dam party cand mama'i la servici .


Încerc să mă ţin tare.. Pentru că ştii, pietrele astea, frate, te trezesc la realitate oh go on.


Îmi usucă lacrimi pe faţă şi-ngheaţă retina,ura din ochii mei trişti, se-ncheagă în vase şi vise!


Dozeaza-ti esenta in cuvinte,cedeaza-ti orgoliul si nu-i purta trecutului doliu.


Imi amintesc si acum,atunci cand zambeai..tu erai cerul meu,spre tine zburam !straight face


Coaie, mai ţii minte când visam şi desenam I LOVE YOU pe trotuar love struck?.


Tot ce s.a scris s.a terminat.Acum regreti ca ai plecat...Cu vorbe reci vrei sa m.ataci.Presimt ca plangi,nu stii ce faci.


O să realizezi ce-ai pierdut, dar atunci va fi prea tărziu. Acum du-te la curva ta, uită de mine.!


Ţigara se stinge, ceasul se culcă, trenul şuieră iritant.Veşnicie.Sunt un copil..mă zbat în sentimente de adolescent.


Rămân împăcată cu gândul că intr-o zi o să-ţi vină rândul.


Indiferenţa dă întotdeauna şah-mat durerii !


Poze rupte peste tot. Amintirile iau foc.!


Tot ce o să-mi aducă aminte de tine, am să inchid şi am să ţin pentru mine oh go on.


Inca mi-e dor de baiatul care cel putin de 2 ori m-a mintit !straight face


Trăieşte-ţi viaţa ca şi cum ar fi primul fum din ultima ţigare .. happy


Ştiu că vreau iluzii dar nu-mi pasă.. Dacă sunt fericită nu conteaza oh go on.


Si inca ma gandesc la noi, la tot ce a fost odata, la cat am luptat pentru amandoi dar las timpul acum sa treaca...


Iti mai spun o singura data ! O sa iti para rau ca nu ai stiut sa ma pretuiesti ca fata !


O sa fiti pusi la zid pe rând m**stilor Ca se iarta dar, nu se uita lucrurile ce dor. 


Sa ma bucur pentru ca suntem prieteni sau sa fiu trista pentru ca mai mult de atat nu vom fi niciodata?


Si-am auzit ca ti-ai facut prieteni noi, se pare ca faci tot posibilul sa uiti de noioh go on


Si noaptea cand te pui in pat rupta dormi fara vise.Dar pana sa inchizi ochii te mai gandesti putin la el.O lacrima iti ajunge pe obraz dar fara tel.


Sute de bagabonti ar vrea sa auda asa ceva din gura mea..Sute de bagabonti ar vrea sa le incredintez incredereashame on you..love struck 


Ti`amintesti cum priveam ploi de vara ?! Eu mi le amintesc pe toate si toate raman la inima pastrate ... nicidecum aruncate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu